AboutYou.cz

ABOUT YOU je první fashion online obchod, který Vám opravdu rozumí a inspiruje Vás. Objevte náš velký sortiment produktů od více než 500 top značek, inspirujte se outfity od oblíbených influencerů a najděte styl, který Vám nejlépe vyhovuje.

Provize
1,50 - 14,00 %
Atribuční okno
7 dní
Kategorie
Móda a doplňky
Trh
cz

Provize

Provize
1,50 - 14,00 %
Defaultní provizní skupina
  • PPS Nový zákazník: 14,00 %
  • PPS Stávající zákazník: 1,50 %

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 850,92 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
4,53 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
83,80 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
59,13 % Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
0,07 % Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server Postback Trakování realizované mimo prohlížeč, často označované za S2S (server-to-server), protože salestracking komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Po technické stránce je tato metoda obdobně přesná a odolná vůči různým blokátorů, jako u Pokročilého trakování.
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
Datum spuštění
12.05.2019

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Jiné
Specifické omezení dle přání inzerenta.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Propagace na kupónových webech
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Šárka Kahánková
Affiliate Manager

Podobné programy

Pranita.cz Móda a doplňky
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Merinoobchod.cz Móda a doplňky
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Bergam.cz Móda a doplňky
Provize
PPA Nový zákazník 8,00 %, Stávající zákazník 4,00 %
Cashback a kupónové portály: PPA Nový zákazník 4,00 %, Stávající zákazník 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Sanubabu.cz Móda a doplňky
Provize
PPS 16,00 %, Produkty se slevou 0,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPA Nový zákazník 8,00 %, Stávající zákazník 4,00 %
Cashback a kupónové portály: PPA Nový zákazník 4,00 %, Stávající zákazník 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 16,00 %, Produkty se slevou 0,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít