Bonami.sk

E-shop s každodennou dávkou (s)novej inšpirácie a najširšou ponukou produktov pre krásne bývanie. Vyberajte z nábytku, svietidiel, bytových doplnkov, textilu, vybavenia do kuchyne, jedálne a to všetko v originálnom dizajne za skvelé ceny.

Provize
3,00 - 6,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Dům a zahrada
Trh
sk

Provize

Provize
3,00 - 6,00%
Defaultní provizní skupina
  • PPS: 6,00 %
Cashbackové portály
  • PPS: 3,00 %

Motivační provize 7 % (4 % cashbacky) je nastavena na první dva měsíce od spuštění programu. 1. 9. 2022 bude provize snížena na 6 % (3 % cashbacky).

O programu

Průměrná hodnota objednávky
3 296,32 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
4,88 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
160,42 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
84,27% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
3,64% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
01.07.2022

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Zákaz CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Lukáš Jabůrek
Affiliate manager team leader

Podobné programy

Zajtra-doma.sk
Dům a zahrada
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
eshop.ekoclovek.sk
Dům a zahrada
Provize
PPS 5,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS 2,50 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Zvaracky-obchod.sk
Dům a zahrada
Provize
PPS 6,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
L2.sk
Dům a zahrada
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 5,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS 2,50 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 6,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít