Micro-Kolobezky.cz (plánované ukončení k 24.01.2025)

Jsme výhradní distributor švýcarské značky Micro pro ČR a SR. Micro udává již více než 30 let trend ve výrobě skládacích koloběžek pro děti a dospělé. Pečlivý vývoj, kvalitní materiály a promyšlená konstrukce dělá z každé naší koloběžky vysoce kvalitní a bezpečný výrobek. Důkazem jsou nezávislé recenze a ocenění získaná po celém světě, jako například Red Dot Design Award, German Innovation Award, Junior Design Awards, Best Buy, Mums Choice Award, TOP 10 Spielzeug 2021, Focus Open, ale i např. dTest a mnohé další. Pokud je kvalita a funkčnost koloběžky pro Vás důležitá, je značka Micro jasnou volbou.
Freestyle koloběžky nabízí Micro také pod značkou Chilli. Tuto značku ve světě freestylu není třeba dlouze představovat, jezdci Chilli jsou dnes evropští i světoví šampioni, kteří podílejí na vývoji a výrobě freestyle koloběžek Chilli.

Provize
6,40%
Atribuční okno
14 dní
Kategorie
Ostatní, Sport, Děti a hry
Trh
cz
Tento program bude v naší síti ukončen.

Provize

Provize
6,40%
Defaultní provizní skupina
  • PPS: 6,40 %

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 956,24 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
6,40 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
125,20 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
92,31% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
0,57% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
31.01.2024

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Šárka Kahánková
Affiliate manager

Podobné programy

Naslouchátko.cz
Ostatní
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Merinoshop.cz
Sport
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Korálkárna Rooya.cz
Ostatní
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Hugochodíbos.cz
Děti a hry
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít