AliExpress

AliExpress je největším online tržištěm světa, kde lze vybírat z více než 100 milionů produktů od 200 000 prodejců. AliExpress se vyznačuje obrovským výběrem zboží za nízké ceny a dopravou zdarma na většinu produktů. Pravidelně pořádají velké výprodeje, kde lze nakoupit se slevou až 90 %!

Provize
2,30 - 7,00%
Atribuční okno
3 dny
Kategorie
Dům a zahrada, Elektro a příslušenství, Móda a doplňky, Sport
Trh
cz, sk, de, hu, pl, hr, ro, si, at, it, bg

Provize

Provize
2,30 - 7,00%
Defaultní provizní skupina
  • PPS AUDIO & VIDEO: 2,30 %
  • PPS Domácnost a zahrada: 7,00 %
  • PPS Hot Products: 5,00 %
  • PPS Interní a externí úložiště: 2,30 %
  • PPS Mobily, PC, Notebooky, Tablety: 2,30 %
  • PPS Oblečení: 7,00 %
  • PPS Ostatní: 5,30 %
  • PPS Příslušenství pro mobilní telefony: 7,00 %

Provize se pohybují od 2,3 % do 7 %. Provize se však mohou pro jednotlivé kategorie drobně lišit. Každý prodejce má nastavené provize v různé výši. U této kampaně bohužel není možné reklamovat nepřipsané/zamítnuté provize. Schválení provize se může prodloužit z důvodu delší doby doručení k zákazníkovi. Pokud nedojde po 6 měsících od objednávky k rozhodnutí provize ze strany AliExpress, provize bude zamítnuta (nedoručení zásilky, vrácení, apod.). Provize na "virtuální" produkty je 0 %.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
235,88 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
5,27 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
12,42 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
97,83% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
7,23% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server postback (upravené) Trakování realizované mimo prohlížeč, často označované za S2S (server-to-server), protože salestracking komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Po technické stránce je tato metoda obdobně přesná a odolná vůči různým blokátorů, jako u Pokročilého trakování.
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
Datum spuštění
09.09.2019

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Krátká
Affiliate manager

Podobné programy

Infratherm.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Prošperk.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 16,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Hugochodíbos.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko, Slovensko
Detail programu
Enervit.cz
Sport
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 16,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko, Slovensko
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít