JRC.cz (plánované ukončení k 05.02.2025)

Jsme oblíbený herní obchod s dlouholetou tradicí pro všechny fanoušky gamingu, superhrdinů, komiksů i filmů. Nabízíme širokou nabídku herních konzolí Playstation, Xbox, Nintendo i herních počítačů, včetně her, merchandise a příslušenství. Skládáme vlastní značku herních počítačů TIGO a využít můžete výkupu konzolí i her. Naše JRC prodejny se v rámci modernizace stávají součástí Smarty.cz prodejen, ve kterých najdete širší nabídku herního sortimentu a kde si můžete vyzkoušet nejen next-gen konzole, ale i výkonné herní počítače.

Provize
0,50 - 5,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Elektro a příslušenství, Děti a hry
Trh
cz
Tento program bude v naší síti ukončen.

Provize

Provize
0,50 - 5,00%
Defaultní provizní skupina
  • PPS Herní konzole: 0,50 %
  • PPS Merch: 5,00 %
  • PPS Ostatní: 5,00 %

---- Předobjednávky her jsou schvalovány až poté co vyjde předobjednaná hra, což může trvat i několik měsíců. ---- Při předobjednávkách na prodejnu se nepřipisují konverze.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
2 329,62 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
3,18 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
73,87 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
73,99% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
2,93% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
14.08.2019

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
PPC (kompletně)
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Lukáš Jabůrek
Affiliate manager team leader

Podobné programy

Malinový-svět.cz
Elektro a příslušenství
Provize
PPS 8,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Plaza.cz
Elektro a příslušenství
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Levnoshop.cz
Elektro a příslušenství
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Hugochodíbos.cz
Děti a hry
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 8,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít