SvětKaravanů.cz

Přední český prodejce vybavení pro karavany a kemping. E-shop nabízí veškeré příslušenství, doplňky i náhradní díly pro karavany a kemping. Věříme, že si z našeho bohatého sortimentu příslušenství vyberete přesně to, co se pro Váš karavan nebo obytný vůz hodí.

Provize
0,25 - 6,00 %
Atribuční okno
7 dní
Kategorie
Automoto a kemping
Trh
cz

Provize

Provize
0,25 - 6,00 %
Defaultní provizní skupina
  • PPS Kategorie Chemická WC: 0,50 %
  • PPS: 3,00 %
Cashbackové a kupónové portály
  • PPS Kategorie Chemická WC: 0,25 %
  • PPS: 1,50 %
Obsahy + influenceři
  • PPS Kategorie Chemická WC: 1,00 %
  • PPS: 6,00 %

V případě předobjednávek může dojít k prodloužení schvalovací lhůty.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
3 069,41 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
2,72 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
82,04 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
78,76 % Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
5,80 % Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
15.09.2020

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Velkoobchodní (B2B) objednávky
V případě zaznamenání provize z objednávky, která je realizována od zákazníka, který je dlouhodobým velkoobchodním odběratelem a/nebo má upravený (velkoobchodní) ceník, dojde k zamítnutí provize. Nejedná se automaticky o jakoukoliv objednávku na IČO zákazníka.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
Propagace na kupónových webech
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Lucie Vohralíková
Affiliate Manager

Podobné programy

Reslshop.cz Automoto a kemping
Provize
PPS 4,00 - 6,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Originálnípneu.cz Automoto a kemping
Provize
PPS 1,60 %
2% PPS Modio: PPS 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Velkoobchod-Přikryl.cz Automoto a kemping
Provize
PPS 0,00 - 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
AHProfi.cz Automoto a kemping
Provize
PPS 3,00 - 9,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 4,00 - 6,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 1,60 %
2% PPS Modio: PPS 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 0,00 - 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 3,00 - 9,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít