Dvěděti.cz

Česká rodinná společnost Dvěděti.cz vznikla v roce 2010 myšlenkou pomoci rodičům obohatit dětský svět jejich dětí o smysluplné dřevěné hračky. S obrovskou chutí, odevzdáním srdcí rodinnému projektu a s pomocí mnoha dalších se firmě podařilo v online světě přiblížit českým a slovenským zákazníkům jak místní, tak především evropské renomované výrobce. Díky širokému zájmu zákazníků o tyto kvalitní produkty se tak firma stala hrdým výhradním dovozcem a distributorem britských, francouzských, německých a dalších značek včetně své značky 2Kids Toys v obchodní síti svých partnerů – dalších prodejců. Společnost nabízí více než 11 000 druhů ihned dostupných převážně dřevěných produktů jako jsou edukativní a motorické hračky pro nejmenší, chodítka a odrážedla, kostky a stavebnice, domečky pro panenky a obchody, kočárky a panenky, auta a vláčkodráhy, kreativní hry a školní pomůcky, puzzle a 3D puzzle, modely zvířátek a plyšové hračky, venkovní vybavení hřišť, dekorace a mnoha dalšího, produkty vybrané s důrazem na ekologii a udržitelnost přírodních zdrojů.

Provize
4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Děti a hry
Trh
cz

Provize

Provize
4,00 %
Defaultní provizní skupina
  • PPS: 4,00 %

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 379,09 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
4,00 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
55,16 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
98,15 % Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
2,29 % Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
25.03.2025

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Lucie Zubrová
Affiliate Manager

Podobné programy

Sparkys.cz Děti a hry
Provize
PPS 4,00 %, Značka LEGO® 0,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Bergam.cz Děti a hry
Provize
PPA Nový zákazník 8,00 %, Stávající zákazník 4,00 %
Cashback a kupónové portály: PPA Nový zákazník 4,00 %, Stávající zákazník 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
LittleAngel.cz Děti a hry
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Creammy.cz Děti a hry
Provize
PPS 2,40 - 4,00 %
Kupónové portály: PPS 2,00 - 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 4,00 %, Značka LEGO® 0,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPA Nový zákazník 8,00 %, Stávající zákazník 4,00 %
Cashback a kupónové portály: PPA Nový zákazník 4,00 %, Stávající zákazník 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 2,40 - 4,00 %
Kupónové portály: PPS 2,00 - 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít