Lounge by Zalando

Zalando Lounge není jen o slevách. Naše síla spočívá v našem výběru značek: od vyhledávaných po originální značky, od oblíbených mezinárodních návrhářů po kousky pro náročné, v naší nabídce se najde něco pro každého, nezáleží na tvém vkusu, máme prostě vše. Kromě obuvi a oblečení pro ženy, muže a děti nabízíme i spodní prádlo, doplňky, sportovní zboží a domácí potřeby. V naší nabídce je více jak 2 500 produktů, vybere si tak každý. Slevy až 75 % každý den!

Provize
6,00% 0,00 - 30,00Kč
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Móda a doplňky
Trh
cz

Provize

Provize
6,00% 0,00 - 30,00Kč
Defaultní provizní skupina
  • PPS Prodej: 6,00 %
  • PPS Prodej: 6,00 %
  • PPS Prodej: 6,00 %
  • PPS Prodej přes app: 6,00 %
  • PPL Registrace: 30,00 Kč
  • PPL Stažení aplikace: 0,00 Kč

Provize se vztahuje na všechny objednávky. Provize za registraci je potvrzena v případě, kdy se jedná o validní kontakt. Pokud kontakt nebude validní, dojde k zamítnutí provize.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 891,54 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
N/A Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
104,80 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
69,04% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
7,44% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Externí (průběžné) Trakování není realizováno přímo naším systémem, ale 3. stranou (případně jiným nástrojem inzerenta). Data o realizovaných objednávkách se do našeho systému stahují se zpožděním (v extrémních případech 1x za 24 hodin).
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
Datum spuštění
20.11.2019

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Jiné
Specifické omezení dle přání inzerenta.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Šárka Kahánková
Affiliate manager

Podobné programy

Prošperk.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 16,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Hugochodíbos.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Royalbay.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko
Detail programu
Sapelo.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 16,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít