Aylla.cz

Jsme Aylla, pardubická značka se světovou nabídkou. Navrhujeme barefooty, které dovolují kráčet světem přirozeně a vnímat každý okamžik naplno. Naše boty šijeme v Česku a na Slovensku, protože věříme v lokální produkci. Posíláme do celého světa, protože věříme v jejich opravdovou kvalitu. S důrazem na pečlivý výběr materiálů od ryze evropských dodavatelů zůstáváme součástí celého výrobního procesu. Můžeme proto tvořit naše boty tak, abychom se do nich nestyděli obout ani naše nejbližší. Nebojíme se přijít s odvážnými novinkami a neustále rozšiřujeme portfolio. Nechte se od nás přezout a objevujte svět - In your own way. ---- We are Aylla, a Czech brand with a global offering. We design barefoot shoes that allow you to walk through the world naturally and fully experience every moment. Our shoes are crafted in Europe because we believe in local production. We ship worldwide because we trust in their true quality. We strive to understand every detail, which is why we select only European suppliers of material and stay closely involved in the entire manufacturing process. We create our shoes with the same care and attention as if we were making them for our loved ones. We’re not afraid to introduce bold innovations and continually expand our portfolio. Let us help you step into the world – in your own way.

Provize
8,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Móda a doplňky
Trh
cz

Provize

Provize
8,00%
Defaultní provizní skupina
  • PPS: 8,00 %

O programu

Průměrná hodnota objednávky
2 517,02 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
8,00 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
201,36 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
60,87% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
7,28% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
13.09.2024

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Zákaz CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Lukáš Jabůrek
Affiliate manager team leader

Podobné programy

Merinoshop.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Gobyeurope.com
Móda a doplňky
Provize
PPS 7,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Prošperk.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 16,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Hugochodíbos.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 7,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 16,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít