Klenota.cz (plánované ukončení k 31.12.2024)

Pražský klenotnický ateliér s e-shopem. Specializuje se na ručně vyráběné šperky z kvalitních materiálů, především ze zlata, diamantů, pestré škály drahokamů a perel. Nabídka zahrnuje prsteny včetně snubních a zásnubních, náušnice, náhrdelníky, řetízky a náramky. Designově KLENOTA staví zejména na minimalismu a nadčasovosti, přináší ale také originální autorské kolekce.

Provize
4,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Móda a doplňky
Trh
cz
Tento program bude v naší síti ukončen.

Provize

Provize
4,00%
Defaultní provizní skupina
  • PPS: 4,00 %

Program není určen pro cashbacky a kupónové weby.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
8 648,76 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
4,00 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
345,95 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
61,54% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
1,07% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
07.01.2020

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Dominika Malovecká
Affiliate Manager

Podobné programy

Merinoshop.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Gobyeurope.com
Móda a doplňky
Provize
PPS 7,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Prošperk.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 16,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Hugochodíbos.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 7,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 16,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít