Atlasformen.cz

Atlas For Men, levné oblečení a doplňky pro muže a ženy všech velikostí. Atlas For Men, specialista na outdoorové oblečení a doplňky, je značkou všech milovníků přírody a dobrodružství. Naše pánské a dámské oblečení je velmi pohodlné a snadno se udržuje. Kolekce jsou inspirovány nádhernou přírodou. Bezkonkurenční ceny a oblečení nadměrných velikostí až do 5XL (všechny velikosti za stejnou cenu).

Commission
3,10 - 16,00%
Cookie
30 days
Categry
Fashion & Accessories
Market
cz

Commission

Commission
3,10 - 16,00%

About program

Average order value
1 005,74 CZK Last 100 days
Average commission (%)
5,34 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Average commmission (CZK)
53,70 CZK Last 100 days
Approval
100,00% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Conversion rate
29,11% Number of all unrejected transactions to the number of all unique clicks, sample data for the last 100 days.
Tracking version
Server Postback Trakování realizované mimo prohlížeč, často označované za S2S (server-to-server), protože salestracking komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Po technické stránce je tato metoda obdobně přesná a odolná vůči různým blokátorů, jako u Pokročilého trakování.
Domain tracking
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Release date
14.04.2022

You can get more info about programs in administration: Sign in / Sign up

Propagation limits

Emailing with prior approval
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě. Pokud partneři pravidelně rozesílají mailing s obecnou nabídkou alespoň 5 inzerentů najednou (newsletter), toto omezení se jich netýká.
PPC brand bidding
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Deceptive advertising
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta.
Coupons not designated for affiliate
Partneři nesmí propagovat kupony inzerenta, které nejsou výslovně určeny pro affiliate. Veškeré povolené kupóny jsou vždy dostupné v administraci. Partneři rovněž nesmí propagovat smyšlené kupony, které upozorňují na standardní nabídku inzerenta (typicky doprava zdarma od určité hodnoty objednávky, sekce výprodej, aj). Partneři musejí u každého kuponu uvádět reálnou délku jeho platnosti.
Using browser toolbar/plug-in
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
PPC complete ban
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Direct linking via PPC
Partneři nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta.
Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Domains with brand name and its misspellings
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Making own content/creatives and using logo
Partneři nesmí bez předchozího schválení inzerenta/sítě uveřejnit jakýkoliv vlastní obsah mimo reklamní prvky uvedené v systému (typicky logo inzerenta, vlastní kreativy, texty, recenze, LP, aj).
No emailing
Partneři nesmí v rámci jakéhokoliv emailingu propagovat nebo zmínit inzerenta.
No Google Shopping (CSS)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping a to ani jako tzv. CSS partneři.
Using coupons forbidden
V případě objednávek, které byly realizovány s kupónem inzerenta výslovně neurčeným pro affiliate, nebude Partnerovi schválena provize (bez ohledu na to, jestli takový kupon propagoval nebo ne).

Similar programs

EmbiShop.cz
Móda a doplňky
Commission
PPS 8,00 %
Cookie
14 days
Market
Czechia
Program detail
Smiling-baby.cz
Móda a doplňky
Commission
PPS 7,20 %
Cashbackové a kupónové portály: PPS 3,60 %
Cookie
30 days
Market
Czechia
Program detail
Eleven-sportswear.cz
Móda a doplňky
Commission
PPS 8,00 %
Cookie
30 days
Market
Czechia
Program detail
Koloshop.cz
Móda a doplňky
Commission
PPS Ostatní 6,00 %, Hlavní kategorie "Jízdní kola" 2,60 %
Cashbackové a kupónové portály: PPS Ostatní 3,00 %, Hlavní kategorie "Jízdní kola" 1,30 %
Cookie
30 days
Market
Czechia
Program detail
Commission
PPS 8,00 %
Cookie
14 days
Market
Czechia
Commission
PPS 7,20 %
Cashbackové a kupónové portály: PPS 3,60 %
Cookie
30 days
Market
Czechia
Commission
PPS 8,00 %
Cookie
30 days
Market
Czechia
Commission
PPS Ostatní 6,00 %, Hlavní kategorie "Jízdní kola" 2,60 %
Cashbackové a kupónové portály: PPS Ostatní 3,00 %, Hlavní kategorie "Jízdní kola" 1,30 %
Cookie
30 days
Market
Czechia

Start earning money with eHUB

Just fill in the registration form and a new source of income is within your reach.

Begin