Jak se daří nám a Publisherům – aneb pár čísel za březen

Přehled dat za březen 2020. Zajímá vás jaké je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem a kolik si vydělali nejlepší partneři?

Martin Bětík
19.04.2020
blog picture
Data za březen 2020

TOP 5 nejvyšších provizí partnerů za poslední měsíc:

Pro větší vypovídající hodnotu nově zveřejňujeme TOP 5 největších výdělků za březen místo obvyklých výplat. Ne vždy si totiž partneři nechají provize vyplácet měsíčně. Takže tento přehled by pro vás mohl být zajímavější.

  1. 322 015 Kč
  2. 132 671 Kč
  3. 86 941 Kč
  4. 76 595 Kč
  5. 69 863 Kč

Jde o “hrubý“ výdělek nejlepších partnerů za měsíc březen. Data jsou pending včetně možných budoucích storen a reklamací.

TOP 5 nejvyšších zaznamenaných provizí za březen:

  • 16 083,74 Kč Smarty.cz
  • 7 469,64 Kč Cool-ceny.cz
  • 6 969,90 Kč NejlevnějšíPodlahy.cz
  • 4 202,69 Kč Electronic-star.sk
  • 3 387,51 K4 AboutYou.cz

Vybral jsem vždy nejvyšší provizi u konkrétního affiliate programu. Pokaždé jde také o jiného partnera a provize samozřejmě nejsou všechny ještě schválené.

TOP 15 skokanů mezi programy:

Dále jsem pro vás připravil také doporučení na skokany měsíce! Jinými slovy nejvíce rostoucí affiliate programy z hlediska výše provize při porovnání měsíců února a března.

  • 1 121 % Bitstock.com
  • 882 % EMP-shop.cz
  • 833 % mBank.cz (mKonto)
  • 714 % Vivaco.cz
  • 630 % Bioruža.sk
  • 452 % Počítače24.cz
  • 363 % Electronic-star.sk
  • 337 % DealeXtreme
  • 261 % NejlevnějšíPodlahy.cz
  • 251 % Modovo.cz
  • 193 % Trenýrkárna.cz

Ještě doplním, že z toho výběru jsme odfiltrovali irelevantní data, když se jednalo o růst např. ze 100 Kč na 1000 Kč v provizích u malých programů.

A opět na závěr meziroční srovnání.
Celkově za březen 2020 proti březnu 2019 narostla výše provizí v našem systému o neuvěřitelných 114 %. A to díky vám.

Děkujeme moc za důvěru a přeji ať se jen daří.

Martin Bětík
Senior affiliate manager

Další články

blog picture
03.04.2024 Rubrika
Affiliate není jen o e-commerce! Jaké další segmenty skvěle fungují?
Rozhodli jsme se vám přiblížit téma, které bychom mohli stručně nazvat jako „affil mimo ecommerce“. O co jde, jací partneři toto propagují a kdy dává smysl affil využít? Přečtěte si v našem článku.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Reálná zkušenost CSS partnera v affiliate síti
Po úvodním teoretickém článku k CSS jsme ve spolupráci s Kristýnou Gröbnerovou ze Srovname.cz připravili case study zaměřenou na CSS v affiliate z pohledu partnera. Jak hodnotí spolupráci a jaké byly výsledky? Přečtěte si.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Jak se daří nám a Partnerům – aneb pár čísel za březen
Přehled dat za březen 2024. Zajímá vás jaká je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.