Mobler.cz

Mobler.cz je stabilní e-shop již od roku 2016, který působí na českém a slovenském trhu. Odbavili jsme již přes 100 tis. objednávek. Zaměřujeme se na všechny potřebné komponenty k Fotovoltaické elektrárně, Tepelná čerpadla, Klimatizace, Infra topné folie a další produkty za Extra nízké ceny.

Provize
5,00%
Atribuční okno
3 dni
Kategorie
Dům a zahrada, Ostatní
Trh
cz

Provize

Provize
5,00%
Default Commission Group
  • PPS: 5,00 %

Trackování objednávek probíhá na základě cookies uložených na straně inzerenta. Maximální výše provize pro partnery = 4 000 Kč. V případě prodloužení dodací lhůty může dojít k rozhodnutí provize později.

O programu

Verze trackingu
Server Postback Trakovanie realizované mimo prehliadača, často označované za S2S (server-to-server), pretože salestracking komunikácia prebieha priamo medzi serverom inzerenta a tým naším. Po technickej stránke je táto metóda obdobne presná a odolná voči rôznym blokátorom, ako u Pokročilého trakovania.
Doménové trackování
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Datum spuštění
07.04.2021

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Zákaz CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Zákaz přímého přesměrování domény
Partner nesmí uživatele přesměrovat přímo na doménu inzerenta, a to ani skrze přímé přesměrování přes jeden či více vložených webů.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Krátká
Affiliate manager

Podobné programy

Infratherm.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Korálkárna Rooya.cz
Ostatní
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Kouzelnésvíčky.cz
Ostatní
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Willi.cz
Ostatní
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít