Kondela.cz

Kondela je předním prodejcem nábytku a bytových doplňků, který přináší stylová a funkční řešení pro každý domov. S naší širokou nabídkou produktů zajišťujeme, že zařizování interiéru je jednoduché a cenově dostupné. Naším cílem je poskytnout zákazníkům nejen kvalitní zboží, ale také přátelský servis, který činí nákup bezproblémovým a příjemným. Změny jsou lehké, změny jsou Kondela!

Provízia
4,00 %
Atribučné okno
7 dní
Kategória
Dům a zahrada
Trh
cz

Provízia

Provízia
4,00 %
Default Commission Group
  • PPS: 4,00 %

V případě prodloužené doby dodání produktu může dojít k prodloužení schválení provize.

O programe

Priemerná hodnota objednávky
3 042,45 Kč Vzorka dát za posledných 100 dní
Priemerná provízia (%)
4,00 % Pomer sumy všetkých nezamietnutých provízií (CZK) ku počtu všetkých unikátnych kliknutí, vzorka dát za posledných 100 dní
Priemerná provízia (CZK)
121,70 Kč Vzorka dát za posledných 100 dní
Schvaľovateľnosť
76,00 % Podiel schválených transakcií na celku (bez nevyriešených), vzorka dát 100 dní spätne od najmladšej schválenej provízie
Konverzný pomer
0,28 % Počet všetkých nezamietnutých transakcií ku počtu všetkých unikátnych kliknutí, vzorka dát za posledných 100 dní.
Verzia trackingu
Pokročilé Najpokročilejšia verzia trakovania (real-time), ktorá kombinuje clicktracking cez redirect a JS, a salestracking cez pixel a JS. Z trakovacích metód realizovaných priamo v prehliadači (vrátane kontajnerov) sa jedná o najpresnejšie a nerobustnejšie riešenie, odolné voči väčšine blokátorov.
Doménové trackovanie
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Dátum spustenia
16.12.2024

Viac informácií o programe nájdete v administrácii: Prihlásiť sa / Registrovať sa

Možnosti propagácie

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Propagace na kupónových webech
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
Použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Přímé přesměrování domény
Partner nesmí uživatele přesměrovat přímo na doménu inzerenta, a to ani skrze přímé přesměrování přes jeden či více vložených webů.
Lucie Vohralíková
Affiliate Manager

Podobné programy

DEK.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 2,00 %
Atribučné okno
14 dní
Trh
Česko
Detail programu
Milpe.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 3,20 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Bestberg.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 9,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Dřevisimo.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 4,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provízia
PPS 2,00 %
Atribučné okno
14 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 3,20 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 9,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 4,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko

Začnite zarábať s eHUBom

Stačí vyplniť registračný formulár a nový zdroj príjmu máte na dosah.

Začať