LittleShoes.sk

Sme jeden z najväčších e-shopov s detskými a dospelými topánkami, ktorý sa špecializuje hlavne na barefoot. Naším cieľom je #barefootvsom, pretože barefoot nie je alternatíva, barefoot je nová topánka!

Provize
2,00 - 8,00%
Atribuční okno
14 dní
Kategorie
Móda a doplňky, Děti a hry
Trh
sk

Provize

Provize
2,00 - 8,00%
Default Commission Group
  • PPS Nový zákazník: 8,00 %
  • PPS Stávající zákazník: 4,00 %
Agregátory
  • PPS Nový zákazník: 5,00 %
  • PPS Stávající zákazník: 2,50 %
Cashback/kupón
  • PPS Nový zákazník: 4,00 %
  • PPS Stávající zákazník: 2,00 %

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 236,81 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
2,95 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
36,50 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
90,48% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
1,58% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Najpokročilejšia verzia trakovania (real-time), ktorá kombinuje clicktracking cez redirect a JS, a salestracking cez pixel a JS. Z trakovacích metód realizovaných priamo v prehliadači (vrátane kontajnerov) sa jedná o najpresnejšie a nerobustnejšie riešenie, odolné voči väčšine blokátorov.
Doménové trackování
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Datum spuštění
02.06.2023

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Krátká
Affiliate manager

Podobné programy

Hugochodíbos.cz
Móda a doplňky , Děti a hry
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Pompo.sk
Děti a hry
Provize
PPS 2,00 - 4,00 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
ErikaFashion.sk
Móda a doplňky
Provize
PPS Neregistrovaný zákazník 10,00 %, Registrovaný zákazník 7,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS Neregistrovaný zákazník 2,50 %, Registrovaný zákazník 2,50 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Kokiskashop.sk
Děti a hry
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 2,00 - 4,00 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS Neregistrovaný zákazník 10,00 %, Registrovaný zákazník 7,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS Neregistrovaný zákazník 2,50 %, Registrovaný zákazník 2,50 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít