Levnoshop.cz (ukončené k 31.07.2025)


Proč je tu vlastně LEVNO?

Celý koncept vychází z myšlenky, že zboží, které se jiným velkým obchodníkům nepodařilo prodat a vyhodilo nebo spálilo by se, je lepší vykoupit a následně s velkou slevou prodat našim zákazníkům.

Naším cílem je poskytnout zákazníkům kvalitní a různorodé produkty za skvělé ceny. Na našich kamenných prodejnách LEVNO v ČR a E-Shopech levnoshop.cz a lacnoshop.sk přinášíme tak co nejjednodušší přístup ke každodenním produktům. Nabízíme široký sortiment pro celou rodinu a domácnost (textil, obuv, drogerie, hračky, domácí a kuchyňské potřeby, zahradní potřeby a doplňky a další), takže u nás každý zákazník nalezne, co zrovna potřebuje. Vždy za nejnižší ceny na trhu.

Provízia
2,00 - 8,00 %
Atribučné okno
30 dní
Kategória
Dům a zahrada, Elektro a příslušenství
Trh
cz
Tento program bol v našej sieti ukončený.

Provízia

Provízia
2,00 - 8,00 %
Default Commission Group
  • PPS: 8,00 %
CSS, agregátory, charita, leadgen, mailing, redirect, ostatní
  • PPS: 2,00 %

O programe

Priemerná hodnota objednávky
1 677,00 Kč Vzorka dát za posledných 100 dní
Priemerná provízia (%)
7,48 % Pomer sumy všetkých nezamietnutých provízií (CZK) ku počtu všetkých unikátnych kliknutí, vzorka dát za posledných 100 dní
Priemerná provízia (CZK)
119,69 Kč Vzorka dát za posledných 100 dní
Schvaľovateľnosť
86,30 % Podiel schválených transakcií na celku (bez nevyriešených), vzorka dát 100 dní spätne od najmladšej schválenej provízie
Konverzný pomer
3,91 % Počet všetkých nezamietnutých transakcií ku počtu všetkých unikátnych kliknutí, vzorka dát za posledných 100 dní.
Verzia trackingu
Pokročilé Najpokročilejšia verzia trakovania (real-time), ktorá kombinuje clicktracking cez redirect a JS, a salestracking cez pixel a JS. Z trakovacích metód realizovaných priamo v prehliadači (vrátane kontajnerov) sa jedná o najpresnejšie a nerobustnejšie riešenie, odolné voči väčšine blokátorov.
Doménové trackovanie
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Dátum spustenia
28.11.2024

Viac informácií o programe nájdete v administrácii: Prihlásiť sa / Registrovať sa

Možnosti propagácie

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Propagace na kupónových webech
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Věra Pustková
Affiliate Manager

Podobné programy

DEK.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 2,00 %
Atribučné okno
14 dní
Trh
Česko
Detail programu
Milpe.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 3,20 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Bestberg.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 9,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Dřevisimo.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 4,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provízia
PPS 2,00 %
Atribučné okno
14 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 3,20 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 9,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 4,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko

Začnite zarábať s eHUBom

Stačí vyplniť registračný formulár a nový zdroj príjmu máte na dosah.

Začať