LittleShoes.cz

Jsme jeden z největších e-shopů s dětskými a dospělými botami, který se specializuje hlavně na barefoot. Naším cílem je #barefootvsem, jelikož barefoot není alternativa, barefoot je nová bota!

Provízia
2,00 - 8,00 %
Atribučné okno
14 dní
Kategória
Móda a doplňky, Děti a hry
Trh
cz, sk

Provízia

Provízia
2,00 - 8,00 %
Default Commission Group
  • PPS: 4,00 %
Agregátory
  • PPS Nový zákazník: 5,00 %
  • PPS Stávající zákazník: 2,50 %
Cashbacky/kupóny
  • PPS Nový zákazník: 4,00 %
  • PPS Stávající zákazník: 2,00 %
Obsah
  • PPS Nový zákazník: 8,00 %
  • PPS Stávající zákazník: 4,00 %

O programe

Priemerná hodnota objednávky
1 841,86 Kč Vzorka dát za posledných 100 dní
Priemerná provízia (%)
3,65 % Pomer sumy všetkých nezamietnutých provízií (CZK) ku počtu všetkých unikátnych kliknutí, vzorka dát za posledných 100 dní
Priemerná provízia (CZK)
67,16 Kč Vzorka dát za posledných 100 dní
Schvaľovateľnosť
82,35 % Podiel schválených transakcií na celku (bez nevyriešených), vzorka dát 100 dní spätne od najmladšej schválenej provízie
Konverzný pomer
0,52 % Počet všetkých nezamietnutých transakcií ku počtu všetkých unikátnych kliknutí, vzorka dát za posledných 100 dní.
Verzia trackingu
Pokročilé Najpokročilejšia verzia trakovania (real-time), ktorá kombinuje clicktracking cez redirect a JS, a salestracking cez pixel a JS. Z trakovacích metód realizovaných priamo v prehliadači (vrátane kontajnerov) sa jedná o najpresnejšie a nerobustnejšie riešenie, odolné voči väčšine blokátorov.
Doménové trackovanie
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Dátum spustenia
23.03.2021

Viac informácií o programe nájdete v administrácii: Prihlásiť sa / Registrovať sa

Možnosti propagácie

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Propagace na kupónových webech
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Krátká
Affiliate Manager

Podobné programy

Sanubabu.cz Móda a doplňky
Provízia
PPS 16,00 %, Produkty se slevou 0,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
LittleAngel.cz Děti a hry
Provízia
PPS 5,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Creammy.cz Děti a hry
Provízia
PPS 2,40 - 4,00 %
Kupónové portály: PPS 2,00 - 2,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Všeprolesáky.cz Móda a doplňky
Provízia
PPS 3,20 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provízia
PPS 16,00 %, Produkty se slevou 0,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 5,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 2,40 - 4,00 %
Kupónové portály: PPS 2,00 - 2,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 3,20 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko

Začnite zarábať s eHUBom

Stačí vyplniť registračný formulár a nový zdroj príjmu máte na dosah.

Začať