Lindt.sk

Lindt – švajčiarska čokoláda s vášňou pre dokonalosť

Lindt je celosvetovo uznávaná značka, ktorá už od roku 1845 predstavuje symbol výnimočnej kvality, remeselnej precíznosti a skutočného pôžitku z čokolády. V e-shope Lindt.sk nájdete exkluzívne kolekcie, ikonické čokoládové pralinky LINDOR, darčekové balenia aj sezónne limitované edície, ktoré premenia každú príležitosť na jedinečný okamih.

Každý produkt je výsledkom spojenia starostlivo vybraných surovín, odborného know-how Lindt Majstrov čokolády a švajčiarskej čokoládovej tradície. Objavte čaro Lindt a doprajte si luxusnú čokoládu, ktorá poteší všetky zmysly.

Pridajte sa k silnej a dôveryhodnej značke, ktorá oslovuje zákazníkov naprieč generáciami a teší sa ich dlhodobej vernosti.

Provízia
5,00 %
Atribučné okno
30 dní
Kategória
Dárky a alkohol, Potraviny a doplňky stravy
Trh
sk

Provízia

Provízia
5,00 %
Default Commission Group
  • PPS: 5,00 %

O programe

Verzia trackingu
Pokročilé Najpokročilejšia verzia trakovania (real-time), ktorá kombinuje clicktracking cez redirect a JS, a salestracking cez pixel a JS. Z trakovacích metód realizovaných priamo v prehliadači (vrátane kontajnerov) sa jedná o najpresnejšie a nerobustnejšie riešenie, odolné voči väčšine blokátorov.
Doménové trackovanie
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Dátum spustenia
30.09.2025

Viac informácií o programe nájdete v administrácii: Prihlásiť sa / Registrovať sa

Možnosti propagácie

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
Použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
PPC (kompletně)
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
Velkoobchodní (B2B) objednávky
V případě zaznamenání provize z objednávky, která je realizována od zákazníka, který je dlouhodobým velkoobchodním odběratelem a/nebo má upravený (velkoobchodní) ceník, dojde k zamítnutí provize. Nejedná se automaticky o jakoukoliv objednávku na IČO zákazníka.
Lukáš Jabůrek
Affiliate Manager Team Leader

Podobné programy

Enori.sk Potraviny a doplňky stravy
Provízia
PPS 10,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
LekáreňAVE.sk Potraviny a doplňky stravy
Provízia
PPS 4,00 %
Cashback portály: PPS 2,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
HepactumFORTE.sk Potraviny a doplňky stravy
Provízia
PPS 600,00 Kč, 80,00 Kč
Cashbacky: PPS 600,00 Kč, 0,00 Kč
Atribučné okno
15 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
VitasLife.store Potraviny a doplňky stravy
Provízia
PPS 10,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS 2,50 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Provízia
PPS 10,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provízia
PPS 4,00 %
Cashback portály: PPS 2,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provízia
PPS 600,00 Kč, 80,00 Kč
Cashbacky: PPS 600,00 Kč, 0,00 Kč
Atribučné okno
15 dní
Trh
Slovensko
Provízia
PPS 10,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS 2,50 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Slovensko

Začnite zarábať s eHUBom

Stačí vyplniť registračný formulár a nový zdroj príjmu máte na dosah.

Začať