Telly.cz

Telly je svěží, jednoduchá, férová a vždy dobře naladěná telka. V ČR poskytuje služby moderní internetové a satelitní televize. Na českém trhu měli zákazníci možnost využívat služby pod označením DIGI již od roku 2006, značka Telly plynule navazuje na její dobré jméno. Telly je čistě českou společností, patří do skupiny LAMA ENERGY GROUP.
• V pestré programové nabídce si najde každý to své, kromě řady filmových, seriálových, zábavných i dokumentárních kanálů nabízí také atraktivní sportovní obsah.

Provize
400,00 - 800,00Kč
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Finance, pojištění a služby
Trh
cz

Provize

Provize
400,00 - 800,00Kč
Default Commission Group
  • PPL Aktivace služby: 800,00 CZK
  • PPL Poptávkový formulář: 400,00 CZK

Provize se připíše za vyplněný poptávkový formulář se zájmem o TV (ne za online registraci). Kontaktní formulář: - Homepage https://telly.cz/ - satelitní tv – OBJEDNAT u každého z balíčků (velký, střední, malý) - https://telly.cz/tv/internetova-tv/ - okno se slevou 20 %, kam se zadává telefonní číslo - https://telly.cz/tv/satelitni-tv/ - okno se slevou 20 %, kam se zadává telefonní číslo - https://telly.cz/nejlevnejsi-satelit/ - zanechání kontaktu v Nechte nám na sebe kontakt Provize bude schválena v případě, že se jednalo o validní registraci zákazníka a následně v případě aktivace služby a jejím nezrušení bude provize aktualizována na vyšší hodnotu (nejpozději před schválením).

O programu

Průměrná hodnota objednávky
N/A Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
N/A Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
514,29 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
42,86% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
0,02% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Najpokročilejšia verzia trakovania (real-time), ktorá kombinuje clicktracking cez redirect a JS, a salestracking cez pixel a JS. Z trakovacích metód realizovaných priamo v prehliadači (vrátane kontajnerov) sa jedná o najpresnejšie a nerobustnejšie riešenie, odolné voči väčšine blokátorov.
Doménové trackování
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
Datum spuštění
16.04.2024

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Krátká
Affiliate Manager

Podobné programy

Stálýnájem.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPL 5 600,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
E.ON.cz (EON.cz)
Finance, pojištění a služby
Provize
PPL Plyn a elektřina 300,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Vosíme.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPS Nový zákazník 12,00 %, Existující zákazník 4,00 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Česko
Detail programu
prima+
Finance, pojištění a služby
Provize
PPA 200,00 Kč
Atribuční okno
1 deň
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPL 5 600,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPL Plyn a elektřina 300,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS Nový zákazník 12,00 %, Existující zákazník 4,00 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Česko
Provize
PPA 200,00 Kč
Atribuční okno
1 deň
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít