PeterLegwood.cz

Peter Legwood je italská značka ortopedických vložek a zdravotní obuvi. V roce 1991 Angelo Scantamburlo vyrobil první pár ortopedických vložek na míru. Soustředil se především na spolupráci s vrcholovými sportovci, a tak se jeho patentovaná technologie AEQOUS dostala do ČR. Jako první mohli spolupráci vyzkoušet čeští volejbalisté, kteří působili v italské Sérii A. Od roku 2011 dovážíme výrobky Peter Legwood do ČR a SR. Jedinečnost obuvi a vložek je založena na patentovaném systému AEQUOS. Tento systém využívá působení série tlakových bodů a naklonění, jež dodávají chodidlu větší stabilitu. Výsledkem je zlepšení rovnováhy a menší namáhání pohybového aparátu. Obuv byla vyvinuta jako regenerační a je vhodná pro celodenní nošení. Obuv doporučujeme všem, kteří se chtějí starat aktivně o své tělo, a nebo stojí celý den na nohou. Naši klienti mohou produkty nakoupit online nebo využít široké sítě prodejen,kde proškolený personál poradí s výběrem a úpravou obuvi na míru.

Provize
4,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Móda a doplňky
Trh
cz

Provize

Provize
4,00%
Default Commission Group
  • PPS: 4,00 %

Provize z objednávek od velkoobchodního zákazníka (B2B) budou zamítnuty.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 893,26 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
4,00 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
75,73 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
82,11% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
4,68% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Najpokročilejšia verzia trakovania (real-time), ktorá kombinuje clicktracking cez redirect a JS, a salestracking cez pixel a JS. Z trakovacích metód realizovaných priamo v prehliadači (vrátane kontajnerov) sa jedná o najpresnejšie a nerobustnejšie riešenie, odolné voči väčšine blokátorov.
Doménové trackování
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Datum spuštění
22.08.2024

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Lukáš Jabůrek
Affiliate manager team leader

Podobné programy

Prošperk.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 16,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Hugochodíbos.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Royalbay.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko
Detail programu
Sapelo.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 16,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít