Mobler.sk

Mobler.cz je stabilní e-shop již od roku 2016, který působí na českém a slovenském trhu. Odbavili jsme již přes 100 tis. objednávek. Zaměřujeme se na všechny potřebné komponenty k Fotovoltaické elektrárně, Tepelná čerpadla, Klimatizace, Infra topné folie a další produkty za Extra nízké ceny.

Provize
5,00%
Atribuční okno
3 dni
Kategorie
Dům a zahrada, Ostatní
Trh
sk

Provize

Provize
5,00%
Default Commission Group
  • PPS: 5,00 %

Trackování objednávek probíhá na základě cookies uložených na straně inzerenta. Maximální výše provize pro partnery = 4 000 Kč. V případě prodloužení dodací lhůty může dojít k rozhodnutí provize později.

O programu

Verze trackingu
Server Postback Trakovanie realizované mimo prehliadača, často označované za S2S (server-to-server), pretože salestracking komunikácia prebieha priamo medzi serverom inzerenta a tým naším. Po technickej stránke je táto metóda obdobne presná a odolná voči rôznym blokátorom, ako u Pokročilého trakovania.
Doménové trackování
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Datum spuštění
07.04.2021

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC (kompletně)
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
Propagace na kupónových webech
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
Použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Přímé přesměrování domény
Partner nesmí uživatele přesměrovat přímo na doménu inzerenta, a to ani skrze přímé přesměrování přes jeden či více vložených webů.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Krátká
Affiliate manager

Podobné programy

Textie.ai
Ostatní
Provize
PPS 40,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Ploom.sk
Ostatní
Provize
PPS 7,50 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Kondela.sk
Dům a zahrada
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
7 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Goleto.eu
Dům a zahrada
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Provize
PPS 40,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 7,50 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
7 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít