Export informací o kampaních

Vždy aktuální informace o veřejných kampaních v našem systému včetně výše provize a dalších parametrů poskytujeme nově v automatizovaném exportu dat, který se může hodit nejen **affiliate katalogům**.

Ondřej
28.04.2016
blog picture

Vždy aktuální informace o veřejných kampaních v našem systému včetně výše provize a dalších parametrů poskytujeme nově v automatizovaném exportu dat, který se může hodit nejen affiliate katalogům.

Nastavení jednotlivých affiliate kampaní se občas změní a pokud nejste v dané kampani vysloveně zapojeni, nemuseli byste si změny jen tak všimnout. Například řada českých affiliate katalogů je neaktualizovaná a zastaralá – ať už s informací o tom, které kampaně jsou stále aktuální, tak i o platné podobě provizního modelu a dalších nastavení kampaně.

Nejen pro affiliate katalogy jsme připravili automatizovaný export základních informací o každé veřejné kampani, která je v našem systému aktivní.

► Naleznete jej na následující adrese: http://api.ehub.cz/v1/campaigns
► Dostupný je formát JSON i XML – automaticky dle hlavičky
► V prohlížeči můžete zobrazit jednoduše například jako: http://api.ehub.cz/v1/campaigns.xml?pretty=truehttp://api.ehub.cz/v1/campaigns.xml?pretty=true

Jednotlivé parametry, které o každé naší veřejné kampani v tomto exportu naleznete:
► ID – naše systémové ID kampaně (pro pokročilé funkce, např. automatizovaný export transakcí)
► NAME – název kampaně shodující se s názvem Advertisera, resp. zapojeného webu
► DESCRIPTION – krátký popis Advetisera, resp. jeho zapojeného webu
► COMMISSIONDESCRIPTION – jak a z čeho se vypočítává provize
► LOGOURL – odkaz na logo Advertisera, resp. zapojeného webu
► COOKIELIFETIME – délka cookies souborů
► COMMISSION – typ a hodnota základní výše provize
► CATEGORY – zařazení kampaně do kategorie
► ORDERPRICEAVG – průměrná hodnota objednávek z našeho systému za posledních 100 dní

V tomto exportu se zobrazují pouze aktivní kampaně v našem systému. Pokud dojde k deaktivaci některé kampaně, přestane se v tomto exportu dat zobrazovat. Feed je aktualizován každý den.

Ondřej Hájek
Founder

Další články

blog picture
29.04.2024 Rubrika
Affiliate marketing a TikTok - jak na úspěšnou propagaci?
Propagace na sociálních sítích je jednou z možností, jak propagovat affiliate programy. V tomto článku jsme vám přiblížili, jaké jsou možnosti propagace skrze platformu TikTok.
blog picture
03.04.2024 Rubrika
Affiliate není jen o e-commerce! Jaké další segmenty skvěle fungují?
Rozhodli jsme se vám přiblížit téma, které bychom mohli stručně nazvat jako „affil mimo ecommerce“. O co jde, jací partneři toto propagují a kdy dává smysl affil využít? Přečtěte si v našem článku.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Reálná zkušenost CSS partnera v affiliate síti
Po úvodním teoretickém článku k CSS jsme ve spolupráci s Kristýnou Gröbnerovou ze Srovname.cz připravili case study zaměřenou na CSS v affiliate z pohledu partnera. Jak hodnotí spolupráci a jaké byly výsledky? Přečtěte si.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.