Jak se stát Advertiserem?

Nechat efektivně propagovat váš produkt nebo službu na internetu je díky eHUBu hračka. Stačí splnit několik jednoduchých kroků:

Proč inzerovat na internetu právě pomocí eHUBu?

Jsme stabilní platforma pro inzerenty už od roku 2010

Preferujeme individuální přístup ke každému Advertiserovi včetně přípravy technického řešení na míru

Vytvoření kampaně je jednoduché a intuitivní a do provozu ji uvádíme do 24 hodin

Poskytujeme přehledné reporty, ale jen jednu souhrnnou fakturu měsíčně

Snažíme se každému klientovi pomáhat s rozvojem kampaně a aktivně oslovovat vhodné Publishery

Náš affiliate manager je klientovi kdykoli k dispozici a řeší veškeré dotazy a připomínky

Časté dotazy

​Rychle. Po podpisu smlouvy a nastavení provizního modelu následuje technická implementace našeho trackovacího systému na vaše stránky. Po úspěšném otestování a spuštění kampaně ji postupně optimalizujeme. To, jak si vede, můžete pohodlně sledovat v jednoduchém uživatelském prostředí našeho systému.
​Aktuálně je aktivních asi 1500 Publisherů, ale jejich počet stále stoupá. Jedná se o provozovatele webů nebo projektů z nejrůznějších oblastí, autory recenzí, blogery, cashbackové portály, kuponové portály, agregátory slevových nabídek nebo Publishery využívající k propagaci své účty na sociálních sítích.
​Každou kampaň v našem systému má na starosti interní affiliate manager a ten se stará o její rozvoj a úspěch. Pokud chcete mít vše pod kontrolou, affiliate manager slouží jako kontaktní osoba eHUBu v případě jakýchkoli dotazů nebo připomínek. O vše se postaráme také v případě, že nemáte prostor pro každodenní řešení problémů a otázek spojených s během kampaně.
​Affiliate kampaň není automatizovaný reklamní systém jako PPC nebo RTB. Affiliate marketing je především o dlouhodobé spolupráci a vztahu mezi Advertiserem a jeho Publishery. Nelze předem přesně odhadnout, jaký obrat affiliate kampaň v prvních měsících přinese. Důležité je hned na začátku velmi zodpovědně nastavit provizní model. První objektivní výsledky dokážeme vyhodnotit zpravidla po prvních 3-6 měsících běhu kampaně.
​Spuštění kampaně v eHUBu je zpoplatněno dle rozsahu požadovaných služeb, trackovací metody a náročnosti vybraného provizního modelu. Pokud nás kontaktujete, vše Vám rádi řekneme v konkrétních číslech a domluvíme se na variantě, která bude pro Vás vyhovující. Ze všech transakcí schválených v průběhu naší spolupráce si ponecháváme 20 %, takže pokud může například Advertiser nabídnout provizi 5 % z objednané částky, Publisheři v naší síti obdrží 4 %.
​Provize platí Advertiser jen z řádně dokončených a zaplacených objednávek. Pokud je objednávka stornována, nedojde-li k vyzvednutí zásilky zaslané na dobírku, nebo je-li objednávka vrácena v zákonné lhůtě, Advertiser má právo transakci zamítnout. Fakturace schválených provizí všech s vámi spolupracujících Publisherů probíhá pouze jednou měsíčně.