Vitalpoint.cz

Vitalpoint je rychle rostoucí rodinná lékárna, jejíž vizí je nabídnout zákazníkům lepší a spokojenější život bez zbytečné chemie. Zaměřujeme se na funkční, vysoce kvalitní produkty, mezi které patří rozšířené značky jako například Bioderma či Avene, ale i méně známé, avšak u našich zákazníků velmi oblíbené kvalitní značky jako Viridian či Rosita.

Provize
1,00 - 15,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Krása a zdraví, Potraviny a doplňky stravy
Trh
cz

Provize

Provize
1,00 - 15,00%

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 101,20 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
1,76 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
19,42 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
95,97% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
19,99% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Najpokročilejšia verzia trakovania (real-time), ktorá kombinuje clicktracking cez redirect a JS, a salestracking cez pixel a JS. Z trakovacích metód realizovaných priamo v prehliadači (vrátane kontajnerov) sa jedná o najpresnejšie a nerobustnejšie riešenie, odolné voči väčšine blokátorov.
Doménové trackování
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Datum spuštění
22.06.2023

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Zákaz CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
Jiné
Specifické omezení dle přání inzerenta.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.

Podobné programy

Nanospace.cz
Krása a zdraví
Provize
PPS 10,00 %
Cashback, kupónové portály, agregátory a další: PPS 1,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Gummylife.cz
Potraviny a doplňky stravy
Provize
PPS 15,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Belicipasty.cz
Potraviny a doplňky stravy , Krása a zdraví
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Manucafe.cz
Potraviny a doplňky stravy
Provize
PPS 8,00 %
Cashback portály: PPS 6,00 %
Kupónové portály: PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 10,00 %
Cashback, kupónové portály, agregátory a další: PPS 1,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 15,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Cashback portály: PPS 6,00 %
Kupónové portály: PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít