Marcela Králiková, Pavel Šíma, kol. - Volební kampaně 2013
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Volební kampaně 2013

Nakladatel: Barrister & Principal 2014
Ihned
189 Kč

Anotace

Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali.

Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Volební kampaně 2013
Autor:
Králiková, Marcela, Šíma, Pavel a kol.
Nakladatel:
Barrister & Principal
EAN:
Doporučená prodejní cena:
189 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 238 stran, bez zabezpečení DRM, 2,5 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2014