EN

Přesvědčování

Umění dosáhnout svého

David Lakhani


Kniha proslulého marketéra a poradce v oboru komunikace určená jak manažerům a podnikatelům, tak i všem těm, kteří dennodenně musí někoho přesvědčovat o své věci (rodinné příslušníky, přátele), krok za krokem seznamuje čtenáře s osvědčenými účinnými technikami přesvědčování, které jsou založeny nikoli na manipulaci, nýbrž na čestnosti, otevřenosti, autentičnosti a schopnosti "vyprávět" svůj příběh tak, aby přesvědčovaného partnera zaujal.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 0
EAN 9788072611836
Datum vydání 01.02.2010
Věk od 0
Formát 145x205 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Hmotnost 0,241
Typ Kniha

„Nechte mne kdekoli nahého a bez prostředků a do večera budu mít šaty, jídlo, střechu nad hlavou a jistotu, že si obstarám dostatek prostředků na to, abych dosáhl svých cílů. Proč? Protože přesně vím, jak přesvědčit lidi, aby dělali to, co od nich potřebuji a co může být ku prospěchu nám oběma,“ tvrdí ve svém bestselleru Přesvědčování. Umění dosáhnout svého (Management Press, brož., 208 str., doporučená cena 298 Kč, z angličtiny jej přeložila Alena Hanusová) známý konzultant, podnikatel a marketingový génius Dave Lakhani.

 

     Přesvědčování je umění, které je nutno trénovat a neustále si je prohlubovat. Je to „tanec s promyšlenou choreografií“, jehož se účastníte vy a osoba, kterou se snažíte přesvědčit. Touto choreografií se rozumí pochopení skutečných přání a tužeb přesvědčované osoby a poskytnutí informací takovým způsobem, jenž je s těmito jejími přáními a tužbami v souladu. I ten druhý by měl mít dobrý pocit z toho, že se nechal přesvědčit, aby se na něco podíval z vašeho hlediska nebo to udělal po vašem.

 

     Kniha Přesvědčování. Umění dosáhnout svého  nabízí návod na to, jak lze dosáhnout co největší přesvědčivosti. V úvodních kapitolách na praktických příkladech ukazuje rozdíl mezi přesvědčováním a manipulací, jež se svou podstatou vždy soustřeďuje na výsledek důležitý pro toho, kdo se manipulace dopouští. Opravdové přesvědčování oproti manipulaci usiluje o dosažení stavu, z něhož by těžili všichni zúčastnění. Je založeno na pravdivosti, čestnosti, otevřenosti a schopnosti „vyprávět“ poutavý příběh, který zaujme ty, které chcete přesvědčit, a splní jejich očekávání. Následující kapitoly se zaměřují na klíčové techniky a zásady přesvědčování, jako jsou přenos vlivu a věrohodnosti, „vyprávění“ příběhů, působení kouzla osobnosti, schopnost být ideovým vůdcem či schopnost získat si v určité skupině výlučné postavení. V závěru publikace pak autor pomocí tzv. rovnice přesvědčování na základě výše uvedených technik demonstruje, jak každou z nich použít, abyste ostatní získali na svou stranu.

 

     V byznysu je přesvědčování klíčem k úspěšnému dovršení prodeje, ke všem marketingovým aktivitám a předpokladem jakéhokoli vyjednávání. Přestože je kniha určena především manažerům a podnikatelům, techniky přesvědčování, které nabízí, lze bezezbytku aplikovat i v osobním životě. Knihu by si měl přečíst každý, kdo se chce stát opravdovým mistrem v přesvědčivosti – počínaje uměním komunikovat a konče oblékáním a řečí těla.

 

 

 

Dave Lakhani – přední světový odborník na problematiku přesvědčování – je zakladatelem a prezidentem firmy Bold Approach, jež firmám radí, jak efektivnějším prodejem, marketingem a technikami public relations dosáhnout okamžitého zvýšení svých příjmů. Je autorem několika úspěšných publikací a řady příspěvků, které pravidelně zveřejňují taková prestižní periodika jako Wall Street Journal či Investors Business Daily. Dave Lakhani je rovněž moderátorem rozhlasové talk show Making Marketing Work, zaměřené na marketingové strategie pro začínající firmy. Jeho blog navštěvuje více než deset tisíc uživatelů týdně.

 

     Se svou manželkou Stephanií a dcerou Austrií žije ve státě Idaho. Pokud právě necestuje za klienty nebo nepřednáší, věnuje se sportovnímu potápění, lyžování, bojovým sportům a četbě.

 

     Z dalších knih o vedení lidí a rozvoji vůdčích a manažerských dovedností, které vydalo nakladatelství Management Press, můžete vybírat na této straně. Knihy nakladatelství Management Press z oblasti PR, marketingu a prodeje vám přiblíží tento výpis.

Ke stažení

PDF Ukázka.PDF

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
NAPIŠTE NÁM