Hodnocení obchodu

4,8 828 hodnocení
5
763x
4
26x
3
17x
2
6x
1
16x
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora | 4.11.2019
Trošku delší dodací lhůty. Ale zboží dorazilo.
Avatar autora | 4.11.2019
OK, ceny, spolehlivost.
Avatar autora | 1.11.2019
Bezkonkurenčně nejpřívětivější e-shop pro koupelnu. i zboží na objednávku je rychle k odběru. Komunikace s obchodem výborná.
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme.
Avatar autora | 29.10.2019
+ Rychlé vyřízení objednávky

Příjemné vystupování perzonálu.Vše OK
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Avatar autora | 29.10.2019
+ je možné vše vidět

Avatar autora | 27.10.2019
+ rychlá objednávka, druhý den informace k vyzvednutí

nebyl jsem předem informovan o recyklačním poplatku
Avatar autora | 27.10.2019
Zboží jsem objednal a v pořádku bylo doručeno
Avatar autora | 23.10.2019
+ Velmi slusne a rychle jednani.

Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme.
Avatar autora | 21.10.2019
+ dobré ceny
+ zboží skladem je opravdu skladem :)

Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení :-) .
Avatar autora | 19.10.2019
+ 0 - žádná, příště zvolím jiného dodavatele
- - dlouhé dodací lhůty - ostatní mají většinou 2 dny
- - vezmete si dovolenou na to, aby vám zboží doručili, jedete na místo 80 km a od přepravní společnosti se dozvíte, že podklady od Bernold neobsahují info o tom, že mají doručovat do určité hodiny
- - za tři dny uděláte totéž - sice se s Bernold dohodnete, že do 11,00 potřebujete mít zásilku převzatou, ovšem přepravce předloží důkazy, že žádné takové info opět nedostal. Další den dovolené navíc.

V době, kdy konkurence určuje kvalitu na trhu, bych rozhodně volila jiného dodavatele. Stálo mě to dva dny dovolené, 4x 80 km dojezd, komplikované telefonáty a objasňování u Bernold i u přepravce .....
Avatar autora (Administrátor)
Lehce nás udivuje, že zmiňujete dlouhou dodací lhůtu. Zboží jste mohla mít na adrese do 4 dní. Na Vaše přání jsme spedici předávali později, aby Vám zboží bylo doručeno ve Vámi požadovaný den. Na Toptrans jsme předávali veškeré informace, které jsme od Vás obdrželi. Omlouváme se za vzniklé komplikace s doručením zboží. Celá záležitost nás velmi mrzí. K pochybení došlo jak u Toptransu, u nás, ale také u Vás. Informaci, že budete muset někam dojíždět jste nám nesdělila. Řidiči jste přeci mohla říci, že na adrese v daný den nejste, že ani nebudete a domluvit si s ním náhradní termín doručení. Nicméně jako kompenzaci jsme Vám poskytli slevový Voucher, který byl již zaslán na Váš email. Je nám líto jak to dopadlo, přesto věříme, že nám zachováte přízeň a přehodnotíte stanovisko a Voucher využijete.
Avatar autora | 10.10.2019
+ predchozi zkusenost s obchodem vyborna, proto jsem objednal znovu
- napodruhe to moc nevyslo

Obchod obecne se snazi dobrou cenou a komikaci prorazit na trhu. V mem druhem nakupu vsak doslo k, a verim, ze ojedinele , chybe. Zbozi nedoslo v dohodnuty cas a ani v nasledne komunikaci se mi nepodarilo v pozadovanem case transakci uskutecnit.
Avatar autora | 9.10.2019
+ Skvělá komunikace s obchodem

Rozhodně doporučuji
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Avatar autora | 8.10.2019
Byl jsem z přístupem Zaměstnanců Firmy Bernold Velmi spokojen. Doporučuji.
Avatar autora | 6.10.2019
Velice ochotní, skvělá komunikace. Všem moc doporučuji tento obchod.
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme.
Avatar autora | 5.10.2019
Profesionálové, bohužel došlo ke zpoždění dodávky. Komunikace výborná.
Avatar autora | 4.10.2019
+ Nakupovali jsme i koupelnovém studiu. Dobře poradí. Zboží jsem vyzvedla do dvou dnů.

Avatar autora | 4.10.2019
+ Vše bleskově vyřízeno do třech dnů. V e-shopu nakupuji již po několikáté a jsem velmi spokojena. Zákazníkovi odpoví ještě v ten den. Dekuji

Avatar autora | 3.10.2019
+ cena, ochota, rychlost

Avatar autora | 1.10.2019
Zbozi jsem objednal a dorazilo poskozene, takze reklamace,volali mne ze poslou jinej topny zebrik, a zda se ze poslaly ten samej. Takze od nich nechci uz nikdy nic
Avatar autora (Administrátor)
Koupelnový žebřík Thermal Trend byl poškozený při přepravě. Z tohoto důvodu jsme Vám zaslali obratem nový žebřík, který byl převzat Vaši maminkou bez výhrad. Chápeme Vaše rozhořčení, když jste zjistil, že je i tento žebřík poškozen. Velmi nás mrzí, že u Vás k těmto komplikacím došlo, ale bohužel jsme od Vás informaci o poškození druhé zásilky nedostali. O celé této nepříjemné situaci jsme se dozvěděli až z Vaší recenze. Nevíme jak moc máte zboží poškozeno, když jste si žebřík ponechal, ale kdyby jste nás informoval, opět bychom Vám zaslali co nejrychleji nový kus. Víme, že by se montáž žebříku o 2 dny protáhla, ale Vy by jste měl zboží v pořádku a mohli jsme předejít této nepříjemné situaci. Bohužel chování přepravců k zásilkám ovlivnit neumíme. A věřte, že by jsme kolikrát rádi. Ale také se musíme ohradit. Rozhodně jsme Vám znovu nezaslali pouze "přebalené" zboží, tak jak jste uvedl v recenzi. Toto bychom si k zákazníkovi nikdy nedovolili. Ze skladu Vám byl zaslán nový žebřík a poškozený zůstal na depu spedice. Což nám zaměstnankyně firmy Toptrans ověřila a potvrdila.
Avatar autora | 1.10.2019
super komunikace
Avatar autora (Administrátor)
Děkujeme.