Hodnocení obchodu
Trošku delší dodací lhůty. Ale zboží dorazilo.
OK, ceny, spolehlivost.
Bezkonkurenčně nejpřívětivější e-shop pro koupelnu. i zboží na objednávku je rychle k odběru. Komunikace s obchodem výborná.
(Administrátor)
Děkujeme.
Příjemné vystupování perzonálu.Vše OK
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
nebyl jsem předem informovan o recyklačním poplatku
Zboží jsem objednal a v pořádku bylo doručeno
(Administrátor)
Děkujeme.
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení :-) .
V době, kdy konkurence určuje kvalitu na trhu, bych rozhodně volila jiného dodavatele. Stálo mě to dva dny dovolené, 4x 80 km dojezd, komplikované telefonáty a objasňování u Bernold i u přepravce .....
(Administrátor)
Lehce nás udivuje, že zmiňujete dlouhou dodací lhůtu. Zboží jste mohla mít na adrese do 4 dní. Na Vaše přání jsme spedici předávali později, aby Vám zboží bylo doručeno ve Vámi požadovaný den. Na Toptrans jsme předávali veškeré informace, které jsme od Vás obdrželi.
Omlouváme se za vzniklé komplikace s doručením zboží. Celá záležitost nás velmi mrzí. K pochybení došlo jak u Toptransu, u nás, ale také u Vás. Informaci, že budete muset někam dojíždět jste nám nesdělila. Řidiči jste přeci mohla říci, že na adrese v daný den nejste, že ani nebudete a domluvit si s ním náhradní termín doručení.
Nicméně jako kompenzaci jsme Vám poskytli slevový Voucher, který byl již zaslán na Váš email. Je nám líto jak to dopadlo, přesto věříme, že nám zachováte přízeň a přehodnotíte stanovisko a Voucher využijete.
Obchod obecne se snazi dobrou cenou a komikaci prorazit na trhu. V mem druhem nakupu vsak doslo k, a verim, ze ojedinele , chybe. Zbozi nedoslo v dohodnuty cas a ani v nasledne komunikaci se mi nepodarilo v pozadovanem case transakci uskutecnit.
Rozhodně doporučuji
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Byl jsem z přístupem Zaměstnanců Firmy Bernold Velmi spokojen.
Doporučuji.
Velice ochotní, skvělá komunikace. Všem moc doporučuji tento obchod.
(Administrátor)
Děkujeme.
Profesionálové, bohužel došlo ke zpoždění dodávky. Komunikace výborná.
Zbozi jsem objednal a dorazilo poskozene, takze reklamace,volali mne ze poslou jinej topny zebrik, a zda se ze poslaly ten samej. Takze od nich nechci uz nikdy nic
(Administrátor)
Koupelnový žebřík Thermal Trend byl poškozený při přepravě. Z tohoto důvodu jsme Vám zaslali obratem nový žebřík, který byl převzat Vaši maminkou bez výhrad. Chápeme Vaše rozhořčení, když jste zjistil, že je i tento žebřík poškozen. Velmi nás mrzí, že u Vás k těmto komplikacím došlo, ale bohužel jsme od Vás informaci o poškození druhé zásilky nedostali. O celé této nepříjemné situaci jsme se dozvěděli až z Vaší recenze. Nevíme jak moc máte zboží poškozeno, když jste si žebřík ponechal, ale kdyby jste nás informoval, opět bychom Vám zaslali co nejrychleji nový kus. Víme, že by se montáž žebříku o 2 dny protáhla, ale Vy by jste měl zboží v pořádku a mohli jsme předejít této nepříjemné situaci.
Bohužel chování přepravců k zásilkám ovlivnit neumíme. A věřte, že by jsme kolikrát rádi. Ale také se musíme ohradit. Rozhodně jsme Vám znovu nezaslali pouze "přebalené" zboží, tak jak jste uvedl v recenzi. Toto bychom si k zákazníkovi nikdy nedovolili. Ze skladu Vám byl zaslán nový žebřík a poškozený zůstal na depu spedice. Což nám zaměstnankyně firmy Toptrans ověřila a potvrdila.
super komunikace
(Administrátor)
Děkujeme.