Posuňte váš marketing na vyšší level pomocí knihy Marketing na Facebooku a Instagramu
Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální sítě v dnešní době nejoblíbenější marketingové médium. Facebook a Instagram si získaly nepopíratelnou oblibu jak na straně uživatelů, tak na straně inzerentů.
Avšak i přes rozšířenost těchto dvou platforem existuje pouze jen velmi malé procento uživatelů, kteří jsou si vědomi plného potenciálu nabízených propagačních nástrojů. Kniha Marketing na Facebooku a Instagramu je prakticky orientovaným průvodcem, jenž se zaměřuje na celkový proces online komunikace od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni.
V teto knize od autorů Terezy Semerádové a Petra Weinlicha se mimo jiné naučíte, jak: - správně založit firemní profil na Facebooku a Instagramu - ovládat důležitá nastavení profilů a příspěvků - zadávat reklamu a hodnotit její výkonnost - stanovit cíle kampaně a důkladně ji naplánovat - graficky zpracovat příspěvky pro různé sociální sítě - se vyhnout problémům s GDPR a klamavou reklamou - efektivně spravovat firemní profily - a mnoho dalších praktických informací.