Cruzloma Handcrafted Gin

Skladem: >5

Do 3. 4. u vás

940 Kč

Cena před slevou 980 Kč

0 %

Nakupte zboží ještě za 5 000 Kč a získejte DOPRAVU ZDARMA.

Kód:
3344
Značka:
Cruzloma
Země původu:
EKVÁDOR
Objem:
0,7 l
% alkoholu:
44,0 %

Quito, hlavní město Ekvádoru, leží pouhých 10 kilometrů od vulkánu Pichincha, jenž je součástí Západní Kordillery, jednoho ze dvou hřebenů ekvádorských And. Na této hoře se nachází oblast zvaná Cruz Loma neboli Horský kříž, neboť kříž i vzhledem připomíná. Místo bylo svědkem mnoha historických momentů, mimo jiné boje, který v roce 1822 určil nezávislost Ekvádoru. A proto je po něm pojmenován i ekvádorský gin Cruzloma.

Gin vzniká v jedinečné oblasti Ekvádoru, která se nachází přesně na rovníku. Mystická oblast, střed světa, ve které člověk údajně váží o 1 až 2 kg méně než všude jinde, se vyznačuje klimatem, které poskytuje úrodnou půdu a nespočet rostlinných druhů. Je to například guayusa, rostlina podobná kávovníku, a koka.

Gin Cruzloma se vyrábí v malých várkách v palírně Urkanqa. Jde o gin typu London Dry a vzniká z velmi jemného destilátu z cukrové třtiny a celkem 15 botanicals z Evropy, Asie a ekvádorské Amazonie. Je to: jalovec, lékořice, pomerančová kůra, citronová kůra, rozmarýn, skořice, lipové květy, levandule, koriandr, kardamom, anýz, fenykl, nové koření, guayusa a listy koky.

Organicky pěstovaný jalovec a lékořice jsou dováženy, dalších 13 ingrediencí se ručně vybírá na místních trzích, přičemž dvě z nich, guayusa a koka, jsou rostliny pro Ekvádor typické a po staletí využívané původními obyvateli And a Amazonie. Cruzloma je prvním ginem, který při výrobě používá právě i listy koky.

Gin je na výsledných 44 % ředěn vulkanickou vodou z podzemního pramene u Cotopaxi, jedné z nejvyšších aktivních sopek na světě. Tato voda je známá svou zcela výjimečnou čistotou.

Kombinace ovoce, bylin, listů, koření a květů dodává ginu vyvážené aroma a chuť, které se vyznačuje citrusovými a kořeněnými tóny.

Tento gin je značky Cruzloma a pochází ze země EKVÁDOR. Zajímá vás více ginů této značky a destinace?