Gary Armstrong, Philip Kotler, Saunders Saunders, Veronica Wong - Moderní ...
Doručení po ČR zdarma

Moderní marketing, čtvrté evropské vydání

Nakladatel: Grada 2007
Rozebráno
1 394 Kč
pohlídat

Anotace

Kniha se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. Dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Moderní marketing, čtvrté evropské vydání
Autor:
Armstrong, Gary, Kotler, Philip, Saunders, Saunders a Wong, Veronica
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024715452
ISBN:
978-80-247-1545-2
Doporučená prodejní cena:
1 499 Kč
Originál:
Principles of Marketing, Fourth European Edition
Překlad:
Langerová, Jana a Novotný, Vladimír
Popis:
1× kniha, vázaná, 1048 stran, česky
Rozměry:
17 × 24 cm
Rok vydání:
2007 (1. vydání)