Marek Moudrý - Marketing - ...
Skladem

Marketing - Základy marketingu 2. díl: Učebnice studenta

Nakladatel: Computer Media 2018
Skladem
234 Kč

Anotace

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing - Základy marketingu 2. díl
Autor:
Moudrý, Marek
Nakladatel:
Computer Media
EAN:
9788074023606
ISBN:
978-80-7402-360-6
Doporučená prodejní cena:
260 Kč
Popis:
1× kniha, kroužková, 80 stran, česky
Rozměry:
24,5 × 29,8 cm
Rok vydání:
2018 (4. aktualizované vydání)