Top značky

Top značky

Top značky

SCOTT Contessa Spark 910 Dámské horské kolo

Vsaďte na jistotu s horským dámským celoodpruženým kolem SCOTT Contessa Spark 910 a nenechte se zaskočit žádným trailem. Špičkovému dámskému MTB kolu nechybí extra lehký přední rámový trojúhelník z karbonových vláken HMF, duralová zadní…

více

Velikost

Zboží není skladem.
54 975 Kč
109 950 Kč
Zboží není skladem.
Super doprava zdarma u kol
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.

Alternativy

  • karbon
    materiál rámu
  • 12.8 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Vsaďte na jistotu s horským dámským celoodpruženým kolem SCOTT Contessa Spark 910 a nenechte se zaskočit žádným trailem. Špičkovému dámskému MTB kolu nechybí extra lehký přední rámový trojúhelník z karbonových vláken HMF, duralová zadní stavba, tlumič FOX Nude, sada SRAM Eagle, ani technologie ovládání odpružení TwinLoc, díky které si můžete nastavit tři rozdílné úrovně zdvihu, resp. geometrie kola. Není divu, že si tuto technologii nechala značka SCOTT patentovat. Ať už jste rekreační jezdkyně, baví vás celodenní vyjížďky do terénu nebo vás lákají etapové závody a maratony, dopřejte si maximální výkon za každých podmínek.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Contessa Spark Zaměření MTB,
trail
Materiál rámu karbon Určeno pro Dámské Brzdy Shimano SLX M7100 Disc Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 12.8 Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) kg 128 kg Pedály nejsou součástí

Parametry

Rám Spark 3 Carbon / IMP Technology / HMF Main Frame,
BB92 / Alloy SL 6011 swingarm,
SW dropouts for Boost 12x148mm,
2.6 tire compatible / TBC Trunnion box construction
Vidlice FOX 34 Float Performance Air Grip 3,
3-Modes / Kabolt 15x110mm axle / tapered steerer,
44mm offset / Reb. Adj. / Lockout / 130mm travel
Zadní tlumič FOX NUDE EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control -Descend,
DPS / Reb. Adj. / Travel 120-85-Lockout / 165X45mm / Contessa Custom Tune
Systém tlumení SCOTT TwinLoc TSP Technology,
Suspension-Seatpost Remote,
below Bar / 3 modes / integ. Grip clamp
Hlavové složení Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8",
Bearing diameter size 42mm and 52mm
Přehazovačka SRAM GX / Eagle 12 Speed Řazení SRAM GX Eagle Trigger Kliky SRAM GX Eagle DUB Boost,
30T
Vodítko řetězu SCOTT custom Středové složení SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm Řídítka Syncros Fraser 1.5 / Alloy 7050 D.B.,
Syncros Women Pro lock-on grips,
T shape flat / 9° / 760mm
Představec Syncros FL1.5 / Alloy 2014,
integrated Spacer & Top Cap / 31.8mm / 6° / 1 1/8"
Sedlovka Syncros Duncan Dropper Post 2.0,
31.6mm / S size 100mm / M, L 125mm
Sedlo Syncros Celista 2.0 (V-Concept) Channel Kola Syncros Silverton 2.5 6 Bolt,
F: 15x110mm, R: 12x148mm Boost,
25mm Tubeless ready rim / 28H / XD Driver,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool
Řetěz SRAM CN GX Eagle Kazeta SRAM XG1275 / 10-52 T Pláště Maxxis Rekon / 2.4" / 60TPI Kevlar Bead,
Tubeless Ready / EXO
Doplňky Syncros Trail Fender Průměr kol 29" Sezóna 2021 Kód produktu 280673007
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE67.2 °67.2 °67.2 °67.2 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL575.0 MM605.0 MM635.0 MM655.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT738.0 MM746.0 MM760.0 MM778.0 MM
EBB OFFSET-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM
FBB HEIGHT327.0 MM327.0 MM327.0 MM327.0 MM
GWHEEL BASE1,121.6 MM1,151.6 MM1,182.8 MM1,203.9 MM
HBB CENTER TO TOPTUBE CENTER345.0 MM375.0 MM425.0 MM475.0 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY438.0 MM438.0 MM438.0 MM438.0 MM
LREACH402.7 MM432.7 MM460.0 MM477.3 MM
MSTACK593.1 MM593.1 MM602.4 MM611.6 MM
NSTEM LENGTH50.0 MM60.0 MM70.0 MM80.0 MM
0TRAIL100.2 MM100.2 MM100.2 MM100.2 MM

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Asymetrický design

Při pohledu shora jsou spodní rámová trubka modelu Spark a vahadlo zcela zjevně umístěny vůči sobě asymetricky. Karbonová vlákna dosahují svého největšího potenciálu, pokud se aplikují v hladkých přímých liniích. Pozice tlumiče mírně vychýlená vlevo umožňuje kontinuální strukturu od spodní rámové trubky přes tlumič k hlavnímu čepu.

Torx na pevné ose

Ve spolupráci s DT Swiss jsme kompletně přepracovali pevnou osu, abychom docílili ergonomičtějšího tvaru, který bude dokonale zapadat do našeho rámu. Vznikl nový multifunkční nástroj integrovaný ve vnitřní části vlastní pevné osy. Klíč Torx 25T je nyní okamžitě dostupný a kdykoli připraven k rychlým úpravám na trati.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Optimalizace odpružení

Když uvidíte, že jedno z našich kol má lehké vyladěné odpružení, budete vědět, že je to celoodpružené kolo pro lehčí jezdce. Zapracovali jsme na něm s našimi partnery z oblasti tlumení, abychom zajistili, že vidlice a tlumič fungují na plnou kapacitu bez ohledu na velikost jezdce.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.