Lehké a odolné dámské celoodpružené kolo SCOTT Contessa Spark 930 je horské kolo s extra lehkým duralovým rámem a tlumičem X-FUsion se třemi režimy nastavení, které si poradí s jakýmkoliv trailem nebo pořádnými vyjížďkami do volného terénu…
Lehké a odolné dámské celoodpružené kolo SCOTT Contessa Spark 930 je horské kolo s extra lehkým duralovým rámem a tlumičem X-FUsion se třemi režimy nastavení, které si poradí s jakýmkoliv trailem nebo pořádnými vyjížďkami do volného terénu. Dámské MTB kolo závodního je vybaveno 12rychlostní sadou Shimano. Vzniká tak kvalitní a spolehlivé kolo za zajímavou cenu. Contessa Spark je na trailech jako doma. Buďte taky!
S | M | L | XL | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 95.0 MM | 95.0 MM | 105.0 MM | 115.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 575.0 MM | 605.0 MM | 635.0 MM | 655.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 738.0 MM | 746.0 MM | 760.0 MM | 778.0 MM |
E | BB OFFSET | -43.0 MM | -43.0 MM | -43.0 MM | -43.0 MM |
F | BB HEIGHT | 327.0 MM | 327.0 MM | 327.0 MM | 327.0 MM |
G | WHEEL BASE | 1,121.6 MM | 1,151.6 MM | 1,182.8 MM | 1,203.9 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 345.0 MM | 375.0 MM | 425.0 MM | 475.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 440.0 MM | 490.0 MM | 540.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° |
K | CHAINSTAY | 438.0 MM | 438.0 MM | 438.0 MM | 438.0 MM |
L | REACH | 402.7 MM | 432.7 MM | 460.0 MM | 477.3 MM |
M | STACK | 593.1 MM | 593.1 MM | 602.4 MM | 611.6 MM |
N | STEM LENGTH | 50.0 MM | 60.0 MM | 70.0 MM | 80.0 MM |
0 | TRAIL | 100.2 MM | 100.2 MM | 100.2 MM | 100.2 MM |
Při pohledu shora jsou spodní rámová trubka modelu Spark a vahadlo zcela zjevně umístěny vůči sobě asymetricky. Karbonová vlákna dosahují svého největšího potenciálu, pokud se aplikují v hladkých přímých liniích. Pozice tlumiče mírně vychýlená vlevo umožňuje kontinuální strukturu od spodní rámové trubky přes tlumič k hlavnímu čepu.
Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.