Využijte extra 12% slevu s kódem JARO12 platnou i na již zlevněné zboží, aktivní od 23.4 do 30.4. (neplatí na kola) %

Top značky

Top značky

Top značky

SCOTT Spark 900 Ultimate AXS Celoodpružené horské kolo

Spark 900 Ultimate AXS- ideální horské kolo na drcení trailů o víkendu nebo jen na krátkou vyjížďku o polední pauze. Vybaveno vidlicí Fox 34 SC, upraveným tlumičem FOX Nude, technologií TwinLoc a bezdrátovou sadou SRAM Eagle.

více

Velikost

Zboží není skladem.
121 495 Kč
242 990 Kč
Zboží není skladem.
Super doprava zdarma u kol
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.

Alternativy

  • karbon
    materiál rámu
  • 11 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Spark 900 Ultimate AXS- ideální horské kolo na drcení trailů o víkendu nebo jen na krátkou vyjížďku o polední pauze. Vybaveno vidlicí Fox 34 SC, upraveným tlumičem FOX Nude, technologií TwinLoc a bezdrátovou sadou SRAM Eagle.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Spark Zaměření MTB,
trail
Materiál rámu karbon Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy 180mm F&R RT-MT900 CL rotor,
Shimano XTR M9100 Disc
Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 11

Parametry

Pláště Tubeless Ready / EXO 3C maxx Terra,
Syncros Eco Sealant,
Maxxis Rekon / 2.4" / 120TPI Kevlar Bead
Doplňky Transport Axle Hlavové složení Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8",
Bearing diameter size 42mm and 52mm
Kazeta SRAM XX1 / XG1299 / 10-50 T Kliky SRAM XX1 DUB Eagle Boost Carbon crankarm,
QF 168 / 32T
Kola Syncros Axle w/Removable Lever with Tool,
Syncros Silverton 1.0 CL,
F: 15x110mm, R: 12x148mm Boost,
26mm Tubeless ready carbon rim 28H / XD Driver
Sedlovka FOX Transfer Dropper Remote,
Kashima / 31.6mm / S size 100mm / M, L & XL 125mm
Rám 2.6 tire compatible / TBC Trunnion box construction,
SW dropouts for Boost 12x148mm,
BB92 / Carbon SMC Link / Carbon swingarm,
Spark 3 Carbon / IMP Technology / HMX
Systém tlumení below Bar / 3 modes / integ. Grip clamp,
SCOTT TwinLoc TSP Technology,
Suspension-Seatpost Remote
Vidlice FOX 34 SC Float Factory Air / Kashima,
44mm offset / tapered steerer / Reb. Adj. / Lockout,
120mm travel,
FIT4 3-Modes with low Speed adj. / 15x110mm QR axle
Sedlo Carbon rails,
Syncros Belcarra Regular 1.0
Přehazovačka Wireless Electronic Shift System,
SRAM XX1 Eagle AXS / 12 Speed
Řídítka / 9° / 740mm / Syncros Pro lock-on grips,
Syncros Fraser iC SL Carbon
Řetěz SRAM CN XX1 Eagle Zadní tlumič SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control -Descend,
Travel 120-85-Lockout / 165X45mm,
DPS / Kashima / Reb. Adj.,
FOX NUDE EVOL Trunnion
Středové složení SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm Řazení SRAM Eagle AXS Controller Vodítko řetězu SCOTT custom Průměr kol 29" Sezóna 2020 Kód produktu 274629006
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE67.2 °67.2 °67.2 °67.2 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL575.0 MM605.0 MM635.0 MM655.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT738.0 MM746.0 MM760.0 MM778.0 MM
EBB OFFSET-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM
FBB HEIGHT327.0 MM327.0 MM327.0 MM327.0 MM
GWHEEL BASE1,121.6 MM1,151.6 MM1,182.8 MM1,203.9 MM
HBB CENTER TO TOPTUBE CENTER345.0 MM375.0 MM425.0 MM475.0 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY438.0 MM438.0 MM438.0 MM438.0 MM
LREACH402.7 MM432.7 MM460.0 MM477.3 MM
MSTACK593.1 MM593.1 MM602.4 MM611.6 MM
NSTEM LENGTH50.0 MM60.0 MM70.0 MM80.0 MM
0TRAIL100.2 MM100.2 MM100.2 MM100.2 MM

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

SW patky

Na novém modelu Scale jsme přepracovali všechny části, které by mohly výrazně přispět k jeho výkonu a funkčnosti. Příslušenství patek na předchozím modelu tvořila příliš objemná část vytvarovaná na karbonové zadní stavbě. Nové patky jsou navržené k integraci (navléknutí) na pevnou osu, díky dutému tvaru a lehké konstrukci. Tyto patky zvyšují tuhost a předcházejí poškození rámu v případě nárazu do přehazovačky. K dispozici pro přehazovačky SRAM a Shimano DM.

Rocker link

Karbonové vahadlo u Sparku je lisované. Je o 37g lehčí než jeho hliníkový ekvivalent a o polovinu lehčí než u předchozího modelu Spark. Tím, že je vahadlo vyrobeno ze dvou kusů, mohl být nadbytečný materiál z jeho vnitřku odstraněn, aniž by došlo ke snížení tuhosti.

Asymetrický design

Při pohledu shora jsou spodní rámová trubka modelu Spark a vahadlo zcela zjevně umístěny vůči sobě asymetricky. Karbonová vlákna dosahují svého největšího potenciálu, pokud se aplikují v hladkých přímých liniích. Pozice tlumiče mírně vychýlená vlevo umožňuje kontinuální strukturu od spodní rámové trubky přes tlumič k hlavnímu čepu.

Torx na pevné ose

Ve spolupráci s DT Swiss jsme kompletně přepracovali pevnou osu, abychom docílili ergonomičtějšího tvaru, který bude dokonale zapadat do našeho rámu. Vznikl nový multifunkční nástroj integrovaný ve vnitřní části vlastní pevné osy. Klíč Torx 25T je nyní okamžitě dostupný a kdykoli připraven k rychlým úpravám na trati.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.