The Kooples: Móda s neodolatelným pařížským šarmem
Tahle značka je hvězdou ulic, přehlídkových mol a lesklých stránek ikonického módního časopisu Vogue. Kolekce The Kooples jsou originální a neotřelou kombinací gender-fluid stylu a klasického pařížského šarmu. Srdcem všech jejich modelů jsou úzké siluety, trocha rockerské jiskry, tmavé barvy a kombinace odstínů, potisků a stylů, které se k sobě zdánlivě vůbec nehodí. To všechno je okořeněné gotickými motivy a dotažené k dokonalosti nádechem unisexu a streetové módy. S Kooples se zahalíš do evropské elegance, která má ale něco navíc – tak originální styl, že je těžké ho zařadit do jedné kategorie. Objev jejich kolekce plné originálních kousků, čekají tu na Tebe šaty, blejzry, topy, kabáty i kabelky.
The Kooples je móda se světáckou jiskrou
Modely The Kooples jsou tak jiné, že je nemožné poznat, odkud značka vlastně pochází. Klasická elegance typická pro evropskou módu se mísí s nezvyklými potisky a střihy. Nečekej ale žádné velké zdobení a prvoplán. Návrháři The Kooples si sice potrpí na detail, ale staví hlavně na originalitě a rádi své zákaznice překvapí. A navíc jdou vlastní cestou. Místo leopardího potisku tu najdeš potisk s leopardy, klasické černé skinny džíny jsou ozvláštněné výrazným háčkovaným lemem, topy mají místo krajkových rukávů krajku přišitou přímo na rukávech. The Kooples si hraje s kontrasty, využívá kouzla neočekávaného a je vždycky originální. Vyber si třeba některou z asymetrických sukní nebo šaty s rudým hadím potiskem. Objev jejich kolekce a The Kooples eshop, vystoupíš z davu a ukážeš, že se nebojíš.
The Kooples je doma všude
Značku založili v roce 2008 bratři Alexandre, Laurent a Raphaël Elichovi s cílem přijít s módou pro muže a ženy, která se ohledně stylu ani genderu neřídí žádnými pravidly. Zároveň si předsevzali, že neusnou na vavřínech a svoje kolekce budou neustále obměňovat. Za necelých deset let se značka dostala z Paříže do celého světa. Přispěl k tomu částečně i The Kooples eshop, díky němuž byly jejich modely dostupnější. V současné době existuje přes 400 kamenných obchodů s elegantním interiérem z černého mramoru. The Kooplers si potrpí i na nezvyklé kampaně. Místo profesionálních modelů se rozhodli do svých outfitů obléknout skutečné páry z celého světa a pod každou fotku uvést, jak dlouho spolu chodí. „Chceme, aby naši zákazníci věděli, že pořád jdeme dopředu. Úspěch často vede k opakování, změna je ale potřeba.“