3M Combat Arms 4.1 - špunty do uší - 1 pár 370-1044
Kód: 8837/S 8837/M Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Instrukce pro zavedení špuntů
- Natáhněte se druhou rukou přes hlavu a natáhněte ucho, abyste narovnali ušní kanálek.
- Opačnou rukou uchyťte špunt za šťopku a vsuňte točivým pohybem, abyste vytvořili vzduchotěsné těsnění. Nezasouvejte špunty do ucha tak hluboko, abyste je potom nemohli chytit ukazováčkem a palcem za šťopku.
- Vytahujte špunty pomalým a točivým pohybem, abyste postupně uvolnili těsnění.
Varování: Rychlé vysunutí nebo nepoužití podle pokynů výše může způsobit vážné zranění nebo ztrátu sluchu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Špunty do uší na stříleníBéžové špunty do ušíZnovupoužitelné špunty do ušíZobrazit další kategorieTermoplastové znovu použitelné špunty do ušíPlastové znovu použitelné špunty do ušíPevný silikon znovu použitelné špunty do ušíNeoprenové znovu použitelné špuntyLamelové špunty do ušíHnědé špunty do ušíStandardní špunty do ušíMenší špunty do ušíŠpunty do uší 3MŠpunty do uší na střílení 3M |
---|---|
Barva: | Béžová, Hnědá |
Lamelové: | Ano |
Materiál: | Elastomerický polymer |
Počet párů: | 1 |
Počet přírub: | 3 |
Pouzdro: | Plastové zacvakávací |
? SNR (Utlumení): | 28dB, 16dB |
Šňůrka: | Ano |
Typ: | Znovupoužitelné |
Velikost: | Standardní, Menší |
Značka: | 3M |
Rozměry: | 60 x 60 x 30 mm |
3M Combat Arms 4.1
3M je globální vědecká společnost, která nikdy nepřestává vynalézat nové věci. S využitím 46 technologických platforem spolupracuje jejich integrovaný tým vědců a výzkumných pracovníků se zákazníky k vytvoření průlomů. Jejich vynálezy zlepšily každodenní život stovek milionů lidí po celém světě. S prodejem přes 30 miliard dolarů se 90 000 zaměstnanců spojuje se zákazníky po celém světě. Vědci, výzkumní pracovníci a obchodníci pracují napříč zeměmi a mezi jednotlivými subjekty, aby vyřešili velké a malé problémy.
Ve společnosti 3M věří, že správná věda se správným přístupem se dotýká všech lidí na světě. Každý den vytváří průlomy, díky nimž je život lepší, jednodušší a úplnější. Neznamená to, že je to snadné. Od roku 1902 je jejich vzorec pro úspěch stejný jako dnes: inovace a vytrvalost - v produktech, lidech a značkou.