🥳 Využijte extra slevu 10 % s kódem VELIKONOCE10, platí i na již zlevněné zboží, pouze do 1.4.2024 🥳

Top značky

Top značky

Top značky

SCOTT Spark 940 Celoodpružené horské kolo

Přibližte se dokonalosti díky novému modelu SCOTT Spark 940. Zdoláte s ním každý terén, a to rychleji a snadněji než kdy dříve. Kolo je ultralehké, superschopné a skvěle vypadá. Chcete zatraceně dobré horské kolo? Trailový bajk s malým…

více

Velikost

Zboží není skladem.
86 267 Kč
101 490 Kč
Zboží není skladem.
Super doprava zdarma u kol
Na splátky bez navýšení
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.

Alternativy

  • karbon
    materiál rámu
  • 13.6 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Přibližte se dokonalosti díky novému modelu SCOTT Spark 940. Zdoláte s ním každý terén, a to rychleji a snadněji než kdy dříve. Kolo je ultralehké, superschopné a skvěle vypadá. Chcete zatraceně dobré horské kolo? Trailový bajk s malým zdvihem? Downcountry model? Kolo na občasné závody? Tady ho máte.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Spark Zaměření MTB,
trail
Materiál rámu karbon Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano MT501 Disc Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 13.6 Pedály nejsou součástí

Parametry

Průměr kol 29" Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) 128 Rám Spark Carbon HMF Mainframe with Alloy 6011 Swingarm,
Integrated Suspension Technology,
Flex Pivot / Adjustable head angle,
Syncros Cable Integration System,
BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Systém tlumení SCOTT TwinLoc 2 Technology,
Suspension & Dropper Remote,
3 Suspension modes
Hlavové složení Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System,
+-0.6° head angle adjustment,
ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Přehazovačka SRAM NX Eagle 12 Speed Řazení SRAM SX Eagle Trigger Kliky SRAM X1 Eagle DUB,
55mm CL / 32T
Středové složení SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm Řídítka Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B.,
mini Rise / back sweep 8° / 760mm,
Syncros Pro lock-on grips
Představec Syncros DC 2.0,
Syncros Cable Integration System,
0° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Sedlovka Syncros Duncan Dropper Post 2.5,
31.6mm / S & M size 125mm / L & XL size 150mm
Sedlo Syncros Tofino 2.5 Regular Přední náboj Formula CL-811 / 15x110mm Zadní náboj Formula CL-148S / 12x148mm,
Syncros Axle w/Removable Lever,
with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
Řetěz SRAM CN NX Eagle Kazeta SRAM SX-PG1210 / 11-50 T Výplet Stainless Black 15G / 1.8mm Ráfky Syncros X-30SE / 32H / 30mm,
Tubeless ready
Pláště Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO,
Super Ground / TLE / 67EPI / Addix Speed Grip
Upozornění Specifikace kol se mohou měnit bez předchozího oznámení. Vidlice RockShox Pike Select RL3 Air,
Custom Charger 3-Mode Damper,
15x110mm Maxle Lite / 42mm offset / Tapered steerer,
Lockout / Reb. Adj. / 130mm travel
Zadní tlumič RockShox Deluxe Select RL3 Trunnion,
3 modes / Lockout-Trail-Descend,
Debon Air / Reb. Adj.,
Travel 120mm / T165X45mm
Sezóna 2022 Kód produktu 286287008
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE67.2 °67.2 °67.2 °67.2 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL575.0 MM605.0 MM635.0 MM655.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT738.0 MM746.0 MM760.0 MM778.0 MM
EBB OFFSET-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM
FBB HEIGHT327.0 MM327.0 MM327.0 MM327.0 MM
GWHEEL BASE1,121.6 MM1,151.6 MM1,182.8 MM1,203.9 MM
HBB CENTER TO TOPTUBE CENTER345.0 MM375.0 MM425.0 MM475.0 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY438.0 MM438.0 MM438.0 MM438.0 MM
LREACH402.7 MM432.7 MM460.0 MM477.3 MM
MSTACK593.1 MM593.1 MM602.4 MM611.6 MM
NSTEM LENGTH50.0 MM60.0 MM70.0 MM80.0 MM
0TRAIL100.2 MM100.2 MM100.2 MM100.2 MM

Nastavitelný úhel hlavové trubky

U nového modelu Spark můžete úhel hlavy upravit o 0,6 stupně. To lze provést bez řezání lanek nebo odvzdušňování brzd. Stačí odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu je namontovat.

Patentovaný integrovaný systém odpružení

Integrovaná platforma tlumičů umožnila zdokonalit vlastnosti odpružení bez zvýšení hmotnosti.

Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout jakýmkoli neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při průchodu tlumiče kompresí.

Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto funkci zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast dále zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení umožňuje navrhovat rámy s nižším umístěním tlumičů, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.

SINGLE PIVOT SUSPENSION LAYOUT

Jednočepová zadní stavba modelu Spark je ideální pro technické cross-country závody a rychlé singletracky je to ten nejlepší přístup. Konstrukce odpružení Spark má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku. Použití čepu v sedlové vzpěře je ideálním řešením pro kola s tímto zdvihem. To umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost systému a zároveň zajistit optimální výkon odpružení.

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.