Nové uživatelské prostředí pro Publishery

Tak jsme se všichni dočkali! Vlastně poprvé od spuštění naší sítě v roce 2010 jsme nasadili kompletně nové uživatelské prostředí pro Publishery (PM). Je to součást dlouhodobého procesu, který začala loni nasazením nového uživatelského prostředí pro Advertisery (AM) a následoval novým webem.

Ukončení kampaně Nakupvakci

V prosinci jsme se museli rozloučit s jednou z nejstarších kampaní, kterou jsme v eHUBu měli – s Nakupvakci.cz. Jak se budou řešit provize, které nám tento inzerent dluží a pravděpodobně je už nikdy nezaplatí?

Soutěž s Trenýrkárna.cz

Vrhněte se s námi v září do soutěže s Trenýrkárna.cz o dva poukazy v hodnotě 1 000 Kč! Pro nejlepšího Publishera čeká navýšení provize až na 12 % PPS do konce roku 2016.